Az Inclusion Europe (így olvasd: inlkúzsön juróp) készített egy nagyon érdekes útmutatót.
Az útmutató címe:
Útmutató önérvényesítők és újságírók számára a fogyatékossággal élő emberek jogainak képviseletéhez
Miről szól az útmutató?
- Hogyan segíti az önérvényesítés az értelmi fogyatékossággal élő embereket?
- Mi az önérvényesítés?
- Miről szól az érdekképviselet?
- Miért fontos az érdekképviselet?
- Útmutató önérvényesítőknek interjúkhoz
- Útmutató újságíróknak és a médiában dolgozóknak
- Általános irányelvek újságírók számára
- Felkészülés értelmi fogyatékossággal élő személlyel készült interjúra
Szeretnéd elolvasni a könnyen érthető útmutatót?
Kattints erre a feliratra és töltsd le az útmutatót!