Németországi csoportos tanulás

Pályázati felhívás

Szeretnél Németországban részt venni egy csoportos tanulási programban?

Akkor pályázhatsz, ha befizetted a 2026. évi tagdíjat!

Töltsd le innen a pályázati űrlapot!

A pályázati űrlapon minden fontos információt megtalálsz!

A borítékot és a jelentkezést 2026. április 24-ig juttasd el
Jenei Klárának vagy Nagyné Börcsök Jolánnak!
A borítékot és a jelentkezést odaadhatod
Nagy Mariannak vagy Cziráki Zsoltnak is.
A döntésről 2026. május 4-ig tájékoztatunk.

A pályázati felhívásra 3 pályázat érkezett.
Mind a három pályázatot támogatjuk.
A németországi csoportos tanulási programban
az alábbi felnőtt tanulók vehetnek részt:

  • Nagy Zsolt
  • Pál Sándor
  • Vollár Tibor

Gratlálunk a nyertes pályázóknak!