Köszöntő

Sok szeretettel köszöntjük a honlap látogatóit!

A honlap az Értelmi Fogyatékosok Csongrád Megyei Érdekvédelmi Szervezete honlapja.

A honlapon az ERSMUS+ mobilitási programokat mutatjuk be.

A pályázati program címe: Önérvényesítés könnyen érthetően!
A pályázati program hivatkozási száma: 2023-2-HU01-KA122-ADU-000184261
Megvalósítási időszak: 2024. január 1-től 2025. június 30-ig
Támogatási összeg: 68.047 euró
A pályázati program címe: Könnyen érthető információ készítése
A pályázati program hivatkozási száma:2024-2-HU01-KA122-ADU-000283194
Megvalósítási időszak: 2025. január 1-től 2026. június 30-ig
Támogatási összeg: 70.191 euró
A pályázati program címe: Önérvényesítés könnyen érthetően!
A pályázati program hivatkozási száma:2025-1-HU01-KA122-ADU-000335074
Megvalósítási időszak: 2025. július 1-től 2026. december 31-ig
Támogatási összeg: 65.867 euró

Üdvözlettel:

dr. Horváth Péter László, felnőttképzési szakmai vezető