Ezt a szöveget 5 perc alatt tudod elolvasni.
Az Értelmi Fogyatékosok Csongrád Megyei Érdekvédelmi Szervezete
részt vesz egy programban.
A program neve: Erasmus + mobilitási projekt.
Az Erasmus+ mobilitási program segít,
hogy a magyar önérvényesítők elutazzanak külföldre.
Hova tudunk utazni?
- Szlovénia
- Spanyolország
- Portugália
Szlovénia, Spanyolország és Portugália egy ország.
Szlovéniában, Spanyolországban és Portugáliában is
élnek önérvényesítők.
A szlovén, spanyol, portugál önérvényesítőkhöz utazunk.
Megismerjük a szlovén, spanyol, portugál önérvényesítőket.
A szlovén, spanyol, portugál önérvényesítők megmutatják az országukat.
2024. szeptemberben utaznak a magyar önérvényesítők Szlovéniába.
Szeptemberben együtt tanulunk a szlovén önérvényesítőkkel.
Szeptemberben együtt kirándulunk a szlovén önérvényesítőkkel.
A szlovén utazásra készülünk.
Miért készülünk az utazásra?
Mi Magyarországon élünk.
Szlovénia egy másik ország.
Szlovénia új hely.
Nem ismerjük a szlovén nyelvet.
Nem ismerjük Szlovéniában az utakat, boltokat, szállásokat.
Nem ismerjük a kiránduló helyeket.
Hogyan készülünk a szlovén utazásra?
2024. májusában elutaztunk Szlovéniába.
Együtt utaztunk Nagy Mariann önérvényesítővel.
Találkoztunk Nevenka Kos, szlovén önérvényesítővel.
Mariann és Nevenka nagyon örült a találkozásnak.
Találkoztunk a Zavod Risa (így olvasd: Závod Riza) munkatársaival.
A programban együtt dolgozunk a Zavod Risa-val.
A Zavod Risa Szlovéniában van.
A Zavod Risa egy szervezet.
A szervezet segít az önérvényesítőknek.
A Zavod Risa munkatársaival együtt készülünk az utazásra.
Sokat beszélgettünk a Zavod Risa munkatársaival.
Miről beszélgettünk?
- utazásról
- szállásról
- tanulásról
- feladatokról
- önérvényesítésről
- könnyen érthetőség ellenőrzéséről
- kirándulásról
- szabadidős programokról
Terveztük az utazást.
Megnéztük a szállásokat, a boltokat.
Kerestünk kiránduló helyeket.
A szlovén, szlovák, spanyol, portugál önérvényesítők
2024. októberben jönnek Magyarországra.
Októberben együtt tanulunk
a szlovén, szlovák, spanyol és portugál önérvényesítőkkel.
Októberben együtt kirándulunk
a szlovén, szlovák, spanyol, portugál önérvényesítőkkel.
A magyar önérvényesítők megmutatják Magyarországot.
Nagyon várjuk a találkozásokat.
A szöveg érthetőségét ellenőrizte: Nagy Mariann
A szöveget írta: Jenei Klára