Az utazás napja
2026. május 17-én egész napos utazás után érkeztünk meg Augsburgba.

Megérkezés után az IBIS Hotelben a tanulási hét programjáról beszélgettünk.

Olasz étteremben vacsoráztunk.
A hoteltől az étterembe
Nagy Mariann vezetett minket Google térkép segítségével.

A német nyelvű étlapot a lens programmal
az önérvényesítők fordították magyar nyelvre.
A magyarra fordított étlapot mindenki megértette.
Így az önérvényesítők a saját vacsorájukról önállóan tudtak döntést hozni.

Az önérvényesítők fordító programmal
- rendeltek vacsorát a pincértől,
- és fizették ki a vacsora árát euróban a pincérnek.


Köszönjük szépen a pincér nyitottságát és együttműködését.