Szlovéniában jártunk

Ezt a szöveget 5 perc alatt tudod elolvasni.

Az Értelmi Fogyatékosok Csongrád Megyei Érdekvédelmi Szervezete
részt vett egy programban.

A program neve: Erasmus + mobilitási projekt.

Az Erasmus+ mobilitási program segít,
hogy a magyar önérvényesítők elutazzanak külföldre.

2024. augusztus 30-án utaztunk Szlovéniába.

Szlovénia egy ország.

Slovenj Gradec (így olvasd: Szlovenj Grádec) városban voltunk.

A Zavod RISA (így olvasd: Závod Riza) szervezettel dolgoztunk együtt.

A magyar önérvényesítők együtt tanultak a szlovén önérvényesítőkkel.

Mit tanulnak az önérvényesítők?

  • fordító alkalmazás használatát
  • okoseszköz használatát
  • útvonaltervezést
  • tájékozódást a természetben
  • önálló közlekedést Slovenj Gradecben
    (így olvasd: Szlovenj Grádecben)
  • pénzkezelést
  • bevásárlást
  • kommunikációt

Volt szabadidő is.

A szabadidőben nem tanultunk.

A szabadidőben kirándultunk.

Szlovénia nagyon szép ország.

Szlovéniában vannak:

  • hegyek
  • vízesések
  • tavak
  • várak

Kirándultunk a hegyekben.

Megnéztünk egy tavat.

Megnéztünk egy vízesést.

2024. szeptember 5-én, csütörtökön jöttünk haza.

A szöveget írta: Jenei Klára

A szöveg érthetőségét ellenőrizte: Nagy Mariann

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük