Szerbiai csoportos tanulás

Pályázati felhívás

Szeretnél Szerbiában részt venni egy csoportos tanulási programban?

Akkor pályázhatsz, ha befizetted a 2026. évi tagdíjat!

Töltsd le innen a pályázati űrlapot!

A pályázati űrlapon minden fontos információt megtalálsz!

A borítékot és a jelentkezést 2026. április 29-ig juttasd el
Jenei Klárának vagy Nagyné Börcsök Jolánnak!
A borítékot és a jelentkezést odaadhatod
Nagy Mariannak vagy Cziráki Zsoltnak is.
A döntésről 2026. május 4-ig tájékoztatunk.

A pályázati felhívásra 4 pályázat érkezett.
A szerbiai csoportos tanulási programban
az alábbi felnőtt tanulók vehetnek részt:

  • Bíró Eszter
  • Szabó Szilvia Marietta
  • Tóth Éva

Gratlálunk a nyertes pályázóknak!