A mobilitási program szervezője:
Értelmi Fogyatékosok Csongrád Megyei Érdekvédelmi Szervezete
A mobilitási program keretében újságírókat hívtunk meg Magyarországra.
Az újságíróktól 2025. február 19-én és február 20-án tanultunk.
- A szakembereknek szóló napról itt lehet elolvasni a beszámolót.
- Az önérvényesítőknek szóló napról itt lehet elolvasni a beszámolót.
- Az Inclusion Europe (így olvasd: inkluzsön juróp) készített egy érdekes útmutatót újságíróknak és önérvényesítőknek.
Az útmutatót itt lehet elolvasni. - Az újságírók találkozójáról sok hír jelent meg.
A híreket itt lehet elolvasni vagy megnézni és meghallgatni.