2026. április 26-án és 27-én Augsburban jártunk előkészítő látogatáson.
Augsburg Németországban van.
A partnerszervezet neve: CABkom
A CABkom a könnyű nyelvvel és a támogatott kommunikációval foglalkozik.
A partnerszervezet képviseletében fogadott minket:
Christine Borucker, a központ vezetője

Maria Hütter Songalio, érthetőségi ellenőr

Denis Schreiber, érthetőségi ellenőr

A megbeszélést a CABkom irodájában tartottuk.
Az iroda nagyon szépen kialakított, nagyon jól felszerelt, barátságos légkörű.

Megbeszéltük, hogy mit fogunk csinálni a tanulás hetében.
Most felsorolunk néhány programot a tervezett programok közül:
- találkozás a CABkom munkatársaival
- a CABkom szolgáltatásainak megismerése
- a CABkom projektjeinek megismerése
- részvétel a CABkom ellenőrképzési programjában
- látogatás kávázóban – CABRESSO
- a Caritas Augsburg munkát biztosító szervezeti egységeinek megismerése
- a Caritas Augsburg lakhatási szolgáltatásainak megismerése
- részvétel könnyen érthető misén vagy istentiszteleten
A megbeszélést megelőző napon, vasárnap részt vettünk
egy könnyen érthető városnéző sétán.
A városnéző sétán megismertük Augsburg és a víz kapcsolatát.
Az Augsburgi Vízmenedzsment Rendszert 2019-ben
az UNESCO világörökség részévé nyilvánították.
A sétát egy idegenvezető tartotta.
A sétán önérvényesítők vettek részt.
Fontosnak tartjuk,
hogy a könnyen érthető vezetőfüzetet Augsburg város adta ki.




Augsburg, 2026. április 27.
Cziráki Zsolt, Horváth Péter László, Nagy Mariann és Nagyné Börcsök Jolán