Pályázati felhívás
Szeretnél Szerbiában részt venni egy csoportos tanulási programban?
Akkor pályázhatsz, ha befizetted a 2026. évi tagdíjat!
Töltsd le innen a pályázati űrlapot!
A pályázati űrlapon minden fontos információt megtalálsz!
A borítékot és a jelentkezést 2026. április 29-ig juttasd el
Jenei Klárának vagy Nagyné Börcsök Jolánnak!
A borítékot és a jelentkezést odaadhatod
Nagy Mariannak vagy Cziráki Zsoltnak is.
A döntésről 2026. május 4-ig tájékoztatunk.