Olvasd fel!

Útmutató önérvényesítőknek és újságíróknak

Az Inclusion Europe (így olvasd: inlkúzsön juróp) készített egy nagyon érdekes útmutatót.

Az útmutató címe:
Útmutató önérvényesítők és újságírók számára a fogyatékossággal élő emberek jogainak képviseletéhez

Miről szól az útmutató?

  • Hogyan segíti az önérvényesítés az értelmi fogyatékossággal élő embereket?
  • Mi az önérvényesítés?
  • Miről szól az érdekképviselet?
  • Miért fontos az érdekképviselet?
  • Útmutató önérvényesítőknek interjúkhoz
  • Útmutató újságíróknak és a médiában dolgozóknak
  • Általános irányelvek újságírók számára
  • Felkészülés értelmi fogyatékossággal élő személlyel készült interjúra

Szeretnéd elolvasni a könnyen érthető útmutatót?
Kattints erre a feliratra és töltsd le az útmutatót!