Olvasd fel!

Portugália – 2025

2025. április 7-e és 2025. április 11-e között Portugáliában jártunk.
A portugál barátaink készítettek egy filmet a hét eseményeiről.
A film 11 perc.
Nézd meg a filmet!

Az egyik portugál önérvényesítő írt egy verset nekünk.
A portugál önérvényesítőt Rogerio-nak hívják (így olvasd: Rozsérió).

A vers szövege magyarul:

Erasmus+ projektek
Portugália – Magyarország

Ez a hét különleges volt számomra
Remélem, hogy a csoport
jó emlékekkel távozik
Portugáliából.

Annyi földet bejártam már
Annyi helyre eljutottam
Egy ilyen szerény csoportot
Még sehol nem találtam.

Messziről jöttek
De nagy örömmel
Csak remélni tudom
Hogy egy nap újra láthatom őket.

Nagy odaadással
Írtam ezeket a sorokat
És csak meg akarom mutatni nektek
Hogy mindig a szívemben foglak hordozni titeket.

10.04.2025, CACI – Cercimarante
Rogério Nogueira

A vers szövege portugálul:

Projetos Erasmus+
Portugal – Hungria

Esta semana para mim foi especial
Espero que este grupo
Vá com boas recordações
de Portugal.

Tanta terra já corri
Tanta terra já andei
Grupo humilde como este
Aí, eu nunca encontrei.

Vieram de muito longe
Mas com muita alegria
Eu só espero
Voltar a vê-las um dia.

Eu fiz estas quadras
Com muita dedicação
E só lhes quero provar
Que vou trazê-las sempre no coração.

10.04.2025, CACI da Cercimarante
Rogério Nogueira

És itt van egy fénykép is Rogério-ról.