Olvasd fel!

Madridból jelentkezünk

Nagy örömmel tudatjuk veletek, hogy éppen Madridban vagyunk.
Madrid Spanyolország fővárosa.

A budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről indultunk Madridba.
Repülőgéppel utaztunk.

Előkészítő látogatáson vagyunk
a Plena Inclusion Madrid (így olvasd: pléná inklúszion madrid) nevű szervezetnél.

  • Meghívtunk 2 spanyol önérvényesítőt és 2 támogatót Magyarországra.
    Nem csak Spanyolországból érkeznek önérvényesítők.
    Korábban meghívtunk már önérvényesítőket Szlovéniából és Szlovákiából is.
    Az önérvényesítők nemzetközi találkozója
    2024. október 7-én, hétfőn
    2024. október 8-án, kedden és
    2024. október 9-én, szerdán lesz.
    Ezen a héten csütörtökön még meghívunk portugál önérvényesítőket is.
    A portugál találkozóról nemsokára írunk nektek.
  • Az előkészítő látogatáson elmondtuk azt is,
    hogy szeretnénk 5 magyar önérvényesítővel Madridban felnőttképzésen részt venni.
    A madridi felnőttképzés 2025. májusában lesz.
    Elmondtuk az ötleteinket.
    Beszélgettünk arról, hogy mit szeretnénk tanulni.

„Nagyon jól érzem magam Madridban.
Sok fotót készítettem.
Az előkészítő látogatás után voltunk
egy nagyon szép templomban.
Sokat sétáltunk Madrid utcáin.
És megnéztünk egy parkot is.
A parkban pálmafák is voltak.
Úgy éreztem magam,
mintha tengerparton lennék.
Lifttel felmentünk egy nagyon magas kilátótoronyba.
Soha nem voltam még ilyen magas épületben.
Csodálatos volt a kilátás.
Étteremben ebédeltünk.
Igazi spanyol ételeket ettem.
Kipróbáltunk egy finom csokoládés édességet is.
Az édességnek churros (így olvasd: csurrosz) a neve.
Madridban nagyon sok metró van.
Most tanulom azt,
hogy hogyan kell a madridi metróban
a jegyet érvényesíteni,
és a madridi metróban tájékozódni.”

Nagy Mariann, önérvényesítő

„Örülök, hogy újra Madridban járhatok.
Életemben először tárgyalhattam személyesen
külföldi partnerekkel.
Az előkészítő látogatáson közösségi önérvényesítésként
nemzetközi önérvényesítő találkozót készítettünk elő.
Jó érzés volt,
hogy én hívhattam meg Magyarországra
a spanyol önérvényesítőket.
És jó érzés volt az is,
hogy Mariannal közösen elmondhattuk
a saját ötleteinket arról,
hogy miről szeretnénk majd Madridban tanulni.
Egy spanyol tolmács segített elmondani a gondolatainkat.
Az előkészítő látogatásnak köszönhetően,
visszatérhetünk majd Madridba.
Egy új országban sok új helyzet adódik.
Például meg kell tanulni önállóan közlekedni.
A madridi metrón ez nem is olyan egyszerű.
Az önbizalmunkat is növeli,
ha tényleg mi vezethetjük
például a madridi metróban a csoportot.
Jó érzés, ha olyan támogatóink vannak,
akik bíznak bennünk.”

Cziráki Zsolt, önérvényesítő

Az Értelmi Fogyatékosok Csongrád Megyei Érdekvédelmi Szervezete nevében
az előkésztő látogatáson részt vettek:

  • Cziráki Zsolt, önérvényesítő
  • Horváth Péter László, felnőttképzési szakmai vezető
  • Jenei Klára, elnök
  • Nagy Mariann, önérvényesítő
  • Nagyné Börcsök Jolán, a Felügyelő Bizottság tagja

“Madridból jelentkezünk” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük