Olvasd fel!

Előkészítő látogatáson jártunk Szlovéniában

Ezt a szöveget 5 perc alatt tudod elolvasni.

Az Értelmi Fogyatékosok Csongrád Megyei Érdekvédelmi Szervezete
részt vesz egy programban.
A program neve: Erasmus + mobilitási projekt.

Az Erasmus+ mobilitási program segít,
hogy a magyar önérvényesítők elutazzanak külföldre.

Hova tudunk utazni?

  • Szlovénia
  • Spanyolország
  • Portugália

Szlovénia, Spanyolország és Portugália egy ország.
Szlovéniában, Spanyolországban és Portugáliában is
élnek önérvényesítők.
A szlovén, spanyol, portugál önérvényesítőkhöz utazunk.
Megismerjük a szlovén, spanyol, portugál önérvényesítőket.
A szlovén, spanyol, portugál önérvényesítők megmutatják az országukat.

2024. szeptemberben utaznak a magyar önérvényesítők Szlovéniába.
Szeptemberben együtt tanulunk a szlovén önérvényesítőkkel.
Szeptemberben együtt kirándulunk a szlovén önérvényesítőkkel.
A szlovén utazásra készülünk.

Miért készülünk az utazásra?

Mi Magyarországon élünk.
Szlovénia egy másik ország.
Szlovénia új hely.
Nem ismerjük a szlovén nyelvet.
Nem ismerjük Szlovéniában az utakat, boltokat, szállásokat.
Nem ismerjük a kiránduló helyeket.

Hogyan készülünk a szlovén utazásra?

2024. májusában elutaztunk Szlovéniába.
Együtt utaztunk Nagy Mariann önérvényesítővel.
Találkoztunk Nevenka Kos, szlovén önérvényesítővel.
Mariann és Nevenka nagyon örült a találkozásnak.
Találkoztunk a Zavod Risa (így olvasd: Závod Riza) munkatársaival.
A programban együtt dolgozunk a Zavod Risa-val.
A Zavod Risa Szlovéniában van.
A Zavod Risa egy szervezet.
A szervezet segít az önérvényesítőknek.
A Zavod Risa munkatársaival együtt készülünk az utazásra.
Sokat beszélgettünk a Zavod Risa munkatársaival.

Miről beszélgettünk?

  • utazásról
  • szállásról
  • tanulásról
  • feladatokról
  • önérvényesítésről
  • könnyen érthetőség ellenőrzéséről
  • kirándulásról
  • szabadidős programokról

Terveztük az utazást.
Megnéztük a szállásokat, a boltokat.
Kerestünk kiránduló helyeket.

A szlovén, szlovák, spanyol, portugál önérvényesítők
2024. októberben jönnek Magyarországra.
Októberben együtt tanulunk
a szlovén, szlovák, spanyol és portugál önérvényesítőkkel.
Októberben együtt kirándulunk
a szlovén, szlovák, spanyol, portugál önérvényesítőkkel.
A magyar önérvényesítők megmutatják Magyarországot.

Nagyon várjuk a találkozásokat.

A szöveg érthetőségét ellenőrizte: Nagy Mariann
A szöveget írta: Jenei Klára

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük