Hallgasd meg a bejegyzést!
Ön most a szegedi Könnyen Érthető Információs Központ internetes oldalát olvassa.

A Könnyen Érthető Információs Központ Csongrád-Csanád Megyében van.
A képen Csongrád-Csanád Megye térképét látod.

A Könnyen Érthető Információs Központ Szegeden van.
A képen a szegedi székesegyházat látod.
A könnyen érthető internetes oldalakat Sallai Ilona Éva és Cziráki Zsolt készíti.

a szegedi Könnyen Érthető Információs Központ
érthetőségi ellenőre

a szegedi Könnyen Érthető Információs Központ
érthetőségi ellenőre
Szeretnénk, ha megengedné nekünk, hogy tegeződjünk.
A könnyen érthető internetes oldalakat neked készítjük.
Mi tegeződni fogunk.
Köszönjük, hogy megengeded a tegeződést.
Most megmutatjuk neked az internetes oldalunkat,
amit honlapnak hívunk.

Az internetes oldalon 4 menüpont van:
- a Kedves Olvasó! menüpont
- menüpont a könnyen érthető magyar nyelvről
- menüpont a Könnyen Érthető Információs Központról
- menüpont a könnyen érthető olvasnivalóról

A Kedves Olvasó! menüpontban híreket olvashatsz.
Vidd az egered a Kedves Olvasó! feliratra.
Most megjelenik a Hírek könnyen érthetően felirat.
Most jobb oldalon látod a hírek címeit.
Válassz egy hírt!
Kattints a hír címére!
A hír egy új oldalon jelenik meg.
Kellemes olvasást kívánunk!

A könnyen érthető magyar nyelv menüpontban arról olvashatsz, hogy
- mi az a könnyen érthető információ,
- hogyan készítjük a könnyen érthető információt,
- bemutatjuk neked a könnyen érthetőséget igazoló logót,
- hogy ki ellenőrzi a könnyen érthető információ érthetőségét,
- és más könnyen érthető írásokat is ajánlunk a könnyen érthető nyelvről.

A Könnyen Érthető Információs Központ menüpontban olvashatsz
- a programról,
- a szegedi Könnyen Érthető Információs Központról,
- kik dolgoznak a szegedi Könnyen Érthető Információs Központban,
- milyen szolgáltatást nyújt az embereknek
a szegedi Könnyen Érthető Információs Központ, például arról,- ha Te is szeretnél érthetőségi ellenőr lenni,
- hogy a gyógypedagógusok tanulhatnak a könnyen érthető nyelvről,
- hogy mi a könnyen érthető képtár,
- és arról is, hogy mit írtak rólunk.

A könnyen érthető olvasnivaló oldalain
- először megmutatjuk neked a könnyen érthető olvasnivaló logóját,
- aztán könnyen érthető olvasnivalót találsz,
- majd könnyen érthető filmeket ajánlunk neked,
- és mutatunk neked más könnyen érthető internetes oldalakat.

Jól látod az internetes oldalt?
Nem?
Kattints a szem ábrára!
Beállíthatod a betű méretét.
Amikor az A- jelre kattintasz,
a betű kisebb lesz.
Amikor az A+ jelre kattintasz,
a betű nagyobb lesz.
Beállíthatod a betű típusát.
Amikor az olvasható betűtípus feliratra kattintasz,
másik betűtípus jelenik meg.
Beállíthatod a háttér színét.
Amikor a háttér színe feliratra kattintasz,
különböző színeket látsz.
Válaszd ki azt a színt,
ami neked tetszik.
Amikor az inverz feliratra kattintasz,
megváltozik a betűknek a színe
és megváltozik a háttérnek a színe.
Amikor a módosítások törlése feliratra kattintasz,
minden módosítás megszűnik.
Amikor a módosítások törlése feliratra kattintasz,
az internetes oldalt úgy látod,
ahogy volt.
Ha már nincs szükséged a szem ábrára,
akkor kattints a szem ábra mellett a bezár feliratra.

Szeretnél egy információt megtalálni a honlapon?
Kattints a nagyítóra!
Most felugrik egy ablak.
Gépeld be az ablakba azt a szót, amit keresel!
Nyomd le a számítógép billentyűzetén az enter gombot!
Most a számítógép megmutatja a keresett szóra a találatokat.

Szeretnél még többet tudni
a szegedi Könnyen Érthető Információs Központról?
Kattints a Facebook (így mondd ki: féjszbúk) ikonjára!
A Facebook ikonja kék körben egy fehér F betű.

Szeretnél filmeket is megnézni
a könnyen érthető nyelvről?
Kattints a Youtube (így mondd ki: jutub) ikonjára!
A Youtube ikonja piros körben,
fehér négyzetben egy elindítást jelző háromszög.

Próbáld ki a Hallgasd meg a bejegyzést! funkciót is!
Látod a felirat alatt a hosszú, szürke csíkot?
Minden oldalon látod a hosszú, szürke csíkot!
Kattints az oldalon a fekete háromszögre!
Most a számítógép felolvassa neked az oldal szövegét.
Ha nem szeretnéd tovább hallgatni,
akkor kattints az oldalon megint a fekete háromszögre!

A honlapon néhány szót vagy mondatot
kék betűvel írunk.
Kattints a kék szóra vagy mondatra!
Amikor egy kék szóra vagy mondatra kattintasz,
akkor egy új internetes oldal jelenik meg.
Az új internetes oldalon még több érdekességről olvashatsz.

Nagyon örülünk neked!
Kellemes olvasást kívánunk!
Hallgasd meg a bejegyzést!
Az oldal alján érdekes lehetőségeket találsz.
Most bemutatjuk neked ezeket az érdekes lehetőségeket.

Tetszik az internetes oldal?
Kattints a Tetszik feliratra!
A Tetszik feliratot az első sorban,
kék dobozban látod.

Nem tetszik az internetes oldal?
Kattints a Nem tetszik feliratra!
A Nem tetszik feliratot az első sorban,
zöld dobozban látod.

Van Facebook oldalad?
Szeretnéd az internetes oldalt
megosztani a Facebook-on?
Kattints a Facebook feliratra!
A Facebook feliratot a második sorban,
sötétkék dobozban látod.

Van Twittered?
Szeretnéd az internetes oldalt
megosztani a Twitter-en?
Kattints a Twitter feliratra!
A Twitter feliratot a második sorban,
világoskék dobozban látod.

Van e-mail címed?
Szeretnéd az internetes oldalt
e-mailben elküldeni?
Kattints az Email feliratra!
Az Email feliratot a második sorban,
zöld dobozban látod.

Van nyomtatód?
Szeretnéd az internetes oldalt kinyomtatni?
Kattints a nyomtat feliratra!
A nyomtat feliratot a második sorban,
szürke dobozban látod.
Hallgasd meg a bejegyzést!

Mi a véleményed az internetes oldalunkról?
Látsz lent egy feliratot: Vélemény, hozzászólás?
Alatta nagybetűvel ezt olvashatod: HOZZÁSZÓLÁS.
Látod a szürke keretet?
Vidd az egered a szürke keretbe!
Kezdd el gépelni a véleményed!
Mindent leírtál?
Látod a szürke keret alatt a Hozzászólás küldése feliratot?
Kattints a Hozzászólás küldése feliratra!
Kész vagy.
Köszönjük a véleményed.