Ezt a szöveget 5 perc alatt tudod elolvasni.
Az Értelmi Fogyatékosok Csongrád Megyei Érdekvédelmi Szervezete
részt vett egy programban.
A program neve: Erasmus + mobilitási projekt.
Az Erasmus+ mobilitási program segít,
hogy a magyar önérvényesítők elutazzanak külföldre.
2024. augusztus 30-án utaztunk Szlovéniába.
Szlovénia egy ország.
Slovenj Gradec (így olvasd: Szlovenj Grádec) városban voltunk.
A Zavod RISA (így olvasd: Závod Riza) szervezettel dolgoztunk együtt.
A magyar önérvényesítők együtt tanultak a szlovén önérvényesítőkkel.
Mit tanulnak az önérvényesítők?
- fordító alkalmazás használatát
- okoseszköz használatát
- útvonaltervezést
- tájékozódást a természetben
- önálló közlekedést Slovenj Gradecben
(így olvasd: Szlovenj Grádecben) - pénzkezelést
- bevásárlást
- kommunikációt
Volt szabadidő is.
A szabadidőben nem tanultunk.
A szabadidőben kirándultunk.
Szlovénia nagyon szép ország.
Szlovéniában vannak:
- hegyek
- vízesések
- tavak
- várak
Kirándultunk a hegyekben.
Megnéztünk egy tavat.
Megnéztünk egy vízesést.
2024. szeptember 5-én, csütörtökön jöttünk haza.
A szöveget írta: Jenei Klára
A szöveg érthetőségét ellenőrizte: Nagy Mariann